[BSD] SCSI DVD RW

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Ápr. 8., Cs, 09:58:33 CEST

Zahemszky Gábor wrote:

> No mostanra untam meg. :-)
>
> Szóval:
>
> ad 1)
<...>

> ad 2)
<...>

Teljes egyetertesem. Csak van amikor mar lusta vagyok leirni sokadszor.
Aki tud olvasni ugyis rajon. "Might as well be chasing the wind" ahogy a
Chicago olyan szepen enekelte valamikor. Az ad 2)-ben rogzitett problema
megint jo pelda arra, hogy mennyire Linux-centrikus a vilag. Es persze
az valoban igaz, hogy ha valaki mindenaron GUI-t akar (plane valamelyik
kvak-kvak cuccot a Gnome/KDE-bol amik allitolag most jonnek divatba)
akkor a burncd nem opcio mert ahhoz nincs.

> ad 3) nem HaZeX kérdezte mindezt? Mert ebben az esetben sztem neki tök
> mindegy, hogy mi a helyzet a FreeBSD atapicam rétegével, és a
> FreeBSD-only/ATAPI-only burncd-vel, mert mintha ő NetBSD-t használna,
> ahol viszont SCSIPI néven létezik ugyanez a funkció. Amiről felteszem,
> hogy tud :-)

A kerdes altalaban BSD-re (is) vonatkozott es kulonben is, az archivum
profital belole, mar ha egyszer megint rendesen fog mukodni. A 2004-es
archiv meg mindig nem jo. :-)