[BSD] PPP gateway / Ooo-1.1

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Ápr. 7., Sze, 20:58:11 CEST

Szia!

On Wed, Apr 07, 2004 at 05:15:54PM +0200, Géczi Szabolcs wrote:

> baszki, kdet leforgattam gondolom h fent van az X:)

Szuper. Es az X konyvtarak is elerhetoek? ldconfig -r|grep "X" es
kiderul. X headerek stb.

> ize. tok jol megirtam az elozo levelmben is, h elkuldtem a fejlesztonek
> de ne mvalaszolt kb 5 napja :)

O ize de te itt kerdezted, hogy mi a baj, es tudod <figyelem, hires
mondasom kovetkezik> ilyenkor estere mar farad a telepatikus kepessegem,
szoval nem latom olyan jol mi van a kepernyodon. Abbol, hogy "could not
compile basic X program" ugyan lehet tudni azt, hogy mi a kozvetlen
hiba, de azt nem, hogy ki a ludas: Az X nincs a helyen, vagy a configure
keres valamit rossz helyen. Esetleg ha az utobbi akkor miert keresi
rossz helyen. Annyit azert el tudok mondani, hogy a port jo, mert nemreg
segitsegevel termeltem magamnak egy OOo 1.1.1-et. (Nem tudom mit
szornyulkodnek emberek annyira a forditasi idon, nekem kevesebb mint 48
ora alatt lement. Marpedig az en gepemnel sokkal lassabbakon nem hiszem,
hogy nekiallnanak mostanaban, ez egy PIII-500.)

La vida es una flor