[BSD] kernelforgatás 5.2.1-en

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Ápr. 7., Sze, 16:13:54 CEST

Oxygen wrote:

> hmm, talán megvan a hiba és én csesztem el :)
> cvsup file-ba a *default release=cvs tag= után mit kell írni?

Hat 5.2.1 eseten ha a tovabbiakban is csak a hibajavitasok kellenek, akkor

tag=RELENG_5_2

Ha kovetni akarod a fejlesztest az 5.3 fele akkor sajnos jelenleg csak a
-CURRENT a lehetoseg minden kovetkezmenyevel

tag=.

> cvsup-al leszedtem elvileg, bár furcsa, hogy az /usr/sup-ba tette, de onnan
> átmásoltam a tartalmát a /usr/src-be
> egyéb teendo van még vele?

Az, hogy megnezd a supfile-t, hogy miert nem a jo helyre teszi :-)
Ugyanis a peldakban ez jol van beallitva:

/usr/sup-ba teszi a sajat konyveleset

/usr/src-be a tenyleges forrast.