[BSD] fbsd upgrade

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Ápr. 1., Cs, 23:23:38 CEST

Pal Vaczi wrote:
> ezt nem egeszen ertem. ez azt jelenti, hogy egy program futasakor a
> teljes binarist be kell rantania a memoriaba, es ha ki kell lapozni
> valamit, akkor azt csak a cache-be teheti a rendszer, ahelyett, hogy
> egyszeruen ujratoltse a megfelelo lapot az eredeti kodbol, ha megint
> szukseg van ra? mert ha jol tudom a windows ezt teszi, gondolom ezert
> kell lockolni mindent. bar eleg homalyosan remlik a dolog, javitsatok ki
> ha tevednek.

Nem tudom, valojaban nem mentem bele a dolog finomsagaiba. Viszont azt
tudom, hogy mar tobbszor is upgrade-eltem sshd-t tavoli NetBSD-s gepen,
elo ssh kapcsolaton keresztul, es a kovetkezo kapcsolat mar az uj sshd-t
vallotta be. Nem problemazott kozben lock meg ilyenek miatt.

> ha ez tenyleg igy van, akkor nem tudom maskepp elkepzelni, mint ahogy
> fent is irtam, viszont az upgrade szempontjabol megnyugtato a dolog.
> persze ez csak a binarisok upgrade-jere vonatkozik. mas nem szamit?
> /etc, /var nem lehet lockolva?

Ezt sem tudom konkretan, de celszeru egyebkent is minden szolgaltatast
leloni, csak az epp aktiv ssh kapcsolatra van szukseged, hogy beirhasd a
parancsaidat. Az az egy proess meg nem valoszinu, hogy tul sok mindent
fogna...

mortee

--
The point is that, unlike a command tool for techies that should give
them lots of choices, the goal of a GUI is to present the user with as

	- Eric S. Raymond: The Luxury of Ignorance