[BSD] 5-gen buildworld

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Ápr. 1., Cs, 22:05:50 CEST

Szia!

On Thu, Apr 01, 2004 at 08:46:21PM +0200, Potoczky Andras wrote:
> Szia

> Konkretan melyik restart? installworld elotti, vagy utani?

Termeszetesen az utani. Az installworldot nagyon helyesen single userben
csinaltad. Igy is kell.

> A masodik mergemaster alkalmaval felhozza a valtozasokat, amiket mondjuk
> nem modositottam, mert annyira sok volt, hogy csak lapoztam tovabb.

Hat az nagy hiba. A mergemaster nem veletlenul dolgozik. Az /etc beli
valtozasok atvezeteset nem lehet meguszni, illetve meg lehet de nem
kellene inkabb...

> Lehet ez a problema?

Nem lehet hanem biztos.

> Igazabol miutan kiderult a hiba, fel oran belul mar
> huztuk ujra  a gepet, mert (tul sok user kezdett pampogni).

Ez aztan az igenyes problemamegoldas :-) Egy MS tanfolyamon se ezt
ajanlanak szerintem. Egy 10 perces munkabol csinaltal magadnak egy joval
hosszabbat. Na mind1, ki hogy szereti.

De remelem ezek utan veszed a faradsagot es elolvasod a doksikat amikor
eppen nincs eles helyzet, hogy legkozelebb ne jarj igy.

La vida es una flor