[BSD] ipx ncpfs 5.2.1 release

Feczak Szabolcs feczo at geek.hu
2004. Ápr. 1., Cs, 17:26:00 CEST

Nincs szerencsem ... nemreg irtam a listara a
4.9-en tapasztalt mount_smbfs-el kapcsolatos
lock problemaval, ami nem orvoslodott, habar a
PR-t az ajanlas szerint elkuldtem :

http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=64719

ugy dontottem hat, hogy felrakok egy 5.2.1-et
annyira rossz nem lehet ...
A mount_smbfs pengen mukodik nem tagadja meg
a hozzaferest, ha masik kliensnel nyitva
van ez eddig penge. A gond ott jon, hogy
netware szervert is latnom kene errol a geprol,
azt pedig nagyon utalja ... beforditottam
az NCP-t, IPX-et, ethernet8022t, es az
ncplist s -re szepen elmegy kernel panicba

http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-stable/2004-February/006118.html

az itt lathatohoz hasonloan ... Nem tudom
azota van-e erre valamifele megoldas ...

varom az otleteket ...

koszi

--
  _(_)_