[BSD] halozati tuning

Egervary Gergely mauzi at ego.expertlan.hu
2003. Sze. 26., P, 17:08:30 CEST

> Elvileg tudtom szerint 2.4GHz-en 11MBps lehet a maximalis sebesseg.
> Akik kiepitettek, ok is ezt allitjak...
> Gyakorlatilag sajnos ugy tunik, hogy ~3MBps-nel (~380kbytes/s) soha nem
> tudok gyorsabban adatforgalmazni.

eleg sok 2.4GHz-es halot epitettem mar, ez teljesen tipikus sebesseg,
extra antennak es jelerosito nelkul.

a 11Mbps kartyakkal a legnagyobb tenyleges adatatvitel amit valaha a
szememmel lattam, az 90 centis parabolakkal(kozel 30dB!) rovid tavolsagon,
alkalmazas-szinten (FTP) 550kByte/sec volt, ami egy duplex-et nem tamogato
cucctol elfogadhato sebesseg.

--
Egerváry Gergely
<egervary at expertlan.hu>