[BSD] off: Solaris loopback dump

Szabados Jozsef szabadosjozsef at freemail.hu
2003. Sze. 25., Cs, 01:42:08 CEST

Hia,

Talalkoztam ilyennel, tan a freshmeat-en, ha jol emleksz logging proxy-ra
keress. Egy gyalog proxy, ip:portra beszelsz, tovabbitja ip:portra, kozbe
meg naplozza (csak az alkalmazasi reszt). Asszem volt perlben irodott is.
Szivacs a binaris adatfolyam. Nezheted hexedittel ;-) De pl. http-re allat.

udv,
Szabados Jozsef