[BSD] go to -stable

Zeller Balázs zeller at axelero.hu
2003. Sze. 23., K, 22:39:17 CEST

Hali lenne 1 kis gondom belevágok:

    felküldtem egy fbsd 4.8-at servernek csilingel is rendesen nincs semmi gond csakhogy át akartam állni stable-ra

ez itt a stable-supfileom:

*default host=cvsup.at.FreeBSD.org
*default base=/usr
*default prefix=/usr
# The following line is for 4-stable.  If you want 3-stable or 2.2-stable,
# change "RELENG_4" to "RELENG_3" or "RELENG_2_2" respectively.
*default release=cvs tag=RELENG_4
*default delete use-rel-suffix

# If your network link is a T1 or faster, comment out the following line.
*default compress

ezzel cvsupoltam
utánna követtem tovább a handbook ill http://www.littlewhitedog.com/reviews_other_00029.asp álltal javasolt menetet kernelt forgattam, buildworld-oltem, installworld-oltem sokat sokat rebootoltam amikor kellet stb....

és amikor mindezekkel végeztem ezt láttam és elszomorodtam:

su-2.05b# uname -a
FreeBSD gizike.film.hu 4.9-PRERELEASE FreeBSD 4.9-PRERELEASE #1: Tue Sep 23 22:16:46 CEST 2003     zeller at gizike.film.hu:/usr/obj/usr/src/sys/GIZIKE  i386

eccerűen nem értem

vszinű nagyon primko vagyok de nem tudom hogy mér nem -STABLE ??????????????

Hát ennyi köfi!
--------- következő rész ---------