[BSD] csomagkezeles

Jacint JUHASZ yyaazz at bsd.hu
2003. Sze. 23., K, 21:29:52 CEST

gy_toth at enternet.hu wrote:

> Ha lehet kezdő kérdést feltenni, élnék a lehetőséggel.
>
> Teljesen új vagyok BSD-ben. Kérdésem az, hogy van-e apt-get szerű, vagy
> ahhoz hasonló csomagkezelési lehetőség?
>
> OpenBSD 3.2

apt-get szeru nincs, de a ports jo lehet neked. letoltod a
ports.tar.gz-t kicsomagolod az /usr ala, es keresel benne a `make search
key=akarmi' parancsal. ha tetszik:

cd /usr/ports/akarmi
make install clean

letolt, fuggoseget ellenoriz, fordit, csomagot csinal belole, es
felrakja. ha nem akarsz forditgatni (nem tudom miert ne akarnal) akkor
pkg_add es tarsai.

--
yyaazz
                  [PARENTAL ADVISORY explicit content]