[BSD] FreeBSD 5.1 es halokartya

Barka Ferenc cyfh at cyfh.hu
2003. Sze. 20., Szo, 00:16:16 CEST

Ahoj!

> Hibas ethernet addresst akkor szoktak produkalni a kartyak, ha szarok.
> Tuti jo az a kartya?
szomoruan kellett a mai napon megallapitanom, hogy nem a kartyaval van
gond, hiszen az mas oprendszerrel mukodik. Mas halokartyaval kiprobalva
is ez a tapasztalat ! Azok is mukodnek mas oprendszerrel. A problema
a FBSD 5.1 es a Toshiba laptopom pcmcia kezelojenek driverevel van :(.
Ezenkivul nem jon letre /dev/card{0,1} driver sem, igy meg nem lehet
pccardc-vel rahatni a dolgokra :( Esetleg van erre javitas?

--
<- CyFH ->