[BSD] racoon

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2003. Sze. 16., K, 23:33:18 CEST

On Tue, Sep 16, 2003 at 06:48:17PM +0200, Szabados Jozsef wrote:

> Ez gyanus....

hat persze hogy gyanus, nade mitol lehet, hogy nem megy neki, vagy
hogy lehet vbajon kideriteni?

> A kliens win2k, a gw meg bsd?

XP + linux, de ezt az utobbit irtam. Csak azert ide irok, mert a
linuxosoknak meg nemsok tapasztalatuk lehet ezzel, iszen meg meg se
jelent hivatalosan, csupan a fejlesztoi kernelben, BSD-bol portoltak.

> Opcionalisan, packet filter atangedi-e az udp port 500-at, meg esp-t?
> Ill. egy tcpdump output is sokat segithetne ;-))

Nem, irtam, hogy a belso halon van a windows, tcpdump kimenetet csak
kesobb tudok mutatni.

tompos