[BSD] Re: unknown class

Zahemszky Gábor gabor at zahemszky.hu
2003. Sze. 11., Cs, 06:47:12 CEST

> Apro erdekesseg, hogy adott egy szerveren egy 4.8, amit nemreg
> huztam fel, marminthogy ezt a verziot. Nevezett szerveren viszont
> mar 4.4 ota van FreeBSD, es azota upgradelgetem.
> Szal', van egy apro erdekes kulonbseg: az origin 4.8-on egy class
> nev es a hozzatartozo leiras ":"-al van elvalasztva. a 4.-4-rol
> upgradelt verzion viszont egy | van - es igy is mukodik.

1) Ez itt akkor egy hasonló elírás, mint amilyen a thread-kezdõ levélben
több is volt, csak épp központilag tették meg.

2) man termcap (!), amibõl megtudható, hogy egy rekordban a legelsõ mezõ az
egy név, amelyben (de csak ott) több, egymástól csõ (|) jellel elválasztott
név szerepelhet, az elsõ a leggyakrabban használt, a név mezõ legutolsó
bejegyzése pedig egy akár több szóból álló leírás.

Azaz a 4.4-es hibátlan, a 4.8-as központilag hibás fájllal jön. goto
send-pr.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >