[BSD] NAT

Pecsenyanszky Istvan pisti at c3.hu
2003. Sze. 11., Cs, 01:18:50 CEST

Szia!

Azt nemtom, miert nem megy, mert jonak tunik, amit irtal, viszont
szerintem egyszerubb lenne a dolgod, hogy ha vszleg mar ugyis ppp-t
futtatsz az ADSL-hez, akkor hasznald azt a natolasra es a port
forwardolashoz is.  Igy nem kell se natd, se ipfw, legalabbis emiatt
nem.

ppp.conf-ba:
 nat enable yes
 nat port tcp belso_ip:port port