[BSD] Re: unknown class

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2003. Sze. 10., Sze, 14:56:12 CEST

Hello,

> Tudom, hogy megoldódott a probléma, de hadd említsem meg, hogy kb. 4.6.2 óta
> a hivatalos elnevezés szerint a LANG neve: hu_HU.ISO8859-2, azaz az ISO után
> már nincs köt?jel, és ugyan kompatibility okán még támogatott (symlink a
> /usr/share/locale megfelel? helyén), de ha jól emlékszem a -CURRENT-ben
> ache@ laza mozdulattal kivágta, mondván így mindenki ki fogja javítani 1
> perc alatt, míg ha kompat van, akkor évekig a kutya sem.  Azaz javítsd ki
> azt is, ha már úgy is arra jársz.
gracie, Padre. :)

Javaslatoddal megelozted a kovetkezo kerdest is, miszerint a
userek mar irjak az ekezeteket, de a su - utan sehogy nem akart
osszejonni ue. a root terminaljan.

viszont ez megszuntette a problemat. :)

Apro erdekesseg, hogy adott egy szerveren egy 4.8, amit nemreg
huztam fel, marminthogy ezt a verziot. Nevezett szerveren viszont
mar 4.4 ota van FreeBSD, es azota upgradelgetem.
Szal', van egy apro erdekes kulonbseg: az origin 4.8-on egy class
nev es a hozzatartozo leiras ":"-al van elvalasztva. a 4.-4-rol
upgradelt verzion viszont egy | van - es igy is mukodik.

Hmm...
Ezt csak ugy mondtam... :)

a.

--