[BSD] unknown class

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Sze. 10., Sze, 11:12:30 CEST

HegedüsErvin wrote:

> hi,
>
> az archivumban volt mar kerdes - de nem ez volt a problema...
>
> szal', adott egy FreeBSD 4.8, ott a login.conf relevans resze:
>
> hungarian:Hungarian Users Accounts:\
>         :charset=:ISO-8859-2\

Ez gondolom nem igy van irva... az egyenlosegjel utan a kettospont nem
igazan talalja a helyet imho.

>         :lang=hu_HU.ISO-8859-2:\
>         :tc=default:
>
> majd
> # chpass airween
> Class: hungarian
> ..
> ennek ellenere, mikor bejelentkezek a gepre, ezt kapom a
> syslogban:
>
> Sep 10 10:38:38 web sshd[80949]: login_getclass: unknown class 'hungarian'

Ez erdekes. Mondjuk en (ferfiasan bevallom) eddig mindig vipw-el
irogattam be a megfelelo helyre a class megnevezeset. Ugy mukodik.
Panaszkodasra sem emlekszem, bar az ssh-t ritkan hasznalom mostanaban.

> A kovetkezo az lenne, hogy mindez az mc editoraban is
> megjelenjen...

Az vilagos, az /etc/ttys-ben at kell allitani a terminal tipusat
cons25l2-re. Es persze talalni egy olyan SSH klienst, ami tud is ezzel
mit kezdeni, ha tavolrol kellene :-)