[BSD] ismet samba (teljesitmeny)

Kovács János kovacs.janos at ofi.hu
2003. Sze. 10., Sze, 09:37:29 CEST

Szaisztok!

Pocze Balazs wrote:
> a Novell Netware a legjobb megoldas.

Ha a pénz tényleg nem számít, akkor valóban a Novell legyen első
gondolatod.
Ha azonban a technológia az általad említett Win és FBSD (esetleg
linux) között kell maradjon akkor pár dolog:

- ha tényleg nem számít a lé, akkor win2k (minimum)
- ha win ágból csak NT lehetne, akkor inkább Linux
- FBSD+Samba szerintem a legroszabb megoldás, és ennek
egyetlen piciny oka van: nincs UTF.

Persze ha a file szerver csak mamlasz tárolónak kell, és az adatokkal
nem akarsz rajta törődni (archiválás, cp/mv), akkor lehet szó róla;
amennyiben nem túl vegyített a wines kliensek verziója.

bocs hogy nem teljesítmény dolgokról írtam, de imho 20 kliensnél
ameddig csak .doc meg .xls kezelés merül fel, és nem xy GB-os
streamek rángatása, addig inkább ezek legyenek a szempontok.

 KOko