[BSD] samba nyomtatas

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2003. Sze. 5., P, 13:22:01 CEST

Hi

> Ezek azok, amikhez bináris Linux drivert adnak?

Ezt nem tudom. Nem neztem mi van a CD-n. Minden esetben mashogy
kozelitettem meg a problemamegoldast.

> Ebben az esetben asszem a probléma generálisan Samba (igaz, mintha ebből
> indultunk volna ki), és innentől már semmi köze az lpr/lpd vs LPRng vs cups
> hitvitához.

Hat igen. Vegulis az alap kerdes inkabb a megosztas, viszont a nyomtato
szerver hw tok jol mukodik ;)

Mindenesetre koszi. A hetvegen meg valoszinuleg visszaallitom lpt-re a
nyomtato szerver helyett, mert meg akarom oldani a problmat, csak most
nem tutam tobb idot belefektetni.

Udv
   Andras