[BSD] samba nyomtatas

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Sze. 3., Sze, 13:22:36 CEST

Zahemszky Gábor wrote:

> tipusú nyomtatás, és készen vagy.  Minden nyomtatóra lőjél rá
> Ghostscriptet, és OK.  (Soha nem voltam képes felfogni, h mi a francnak
> kell LPRNG-t, cups-ot és hasonlókat használni.)

Pssszt: Nem minden nyomtatohoz van GS driver es ami van az se mindig a
legjobb. Volt mar ra eset, hogy a konkurrenciae jobb volt. Ilyen alapon
azt is kerdezthetned, hogy miert nem vesznek inkabb az emberek
PostScript nyomtatot, mikor az egybol szepen megy... ami pedig a
nyomtato daemonokban valo kulonbseget illeti, nos, az lpr multja nem
eppen foltmentes, es ezert van aki mar elvbol se hasznalja, ugyanugy,
mint a sendmailt, vagy a bindet. Nem biztos, hogy en egyetertek veluk
:-) de ettol a dolog meg igaz.