[BSD] samba nyomtatas

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2003. Sze. 3., Sze, 13:04:54 CEST

On Tue, 2 Sep 2003 21:56:01 +0200
Zahemszky Gábor <Gabor at zahemszky.hu> véste bitekbe/carved into bits:

> Szia!

> Én csak várok itt türelmesen, de senki nem javasolta még Neked, h vedd
> elő a FreeBSD HandBook-ot, és kövesd belőle lépésről lépésre, ami le
> van írva a BSD_saját_ (lpr/lpd) tipusú nyomtatásáról.  Ezek után
> amikor már megy (ez 1-2 sor a /etc/printcap-ban), beírod az
> smb.conf-ba, hogy megosztott, LPR tipusú nyomtatás, és készen vagy.
> Minden nyomtatóra lőjél rá Ghostscriptet, és OK.  (Soha nem voltam
> képes felfogni, h mi a francnak kell LPRNG-t, cups-ot és hasonlókat
> használni.)

(Hosszú) Haj!
Kérdés 1.: hogyan kell a saját típusú nyomtatással olyan doku-t
nyomtatni, amely a sorban (lpq) nagyobb méretű, mint az adott nyomtató
memóriája Kérdés 2.: kezelik-e az "és hasonlók" az ilyen helyzetet?

Zs

Kúti Zsolt - HitelNet fejlesztés
Magyar Cetelem Rt.
Zsolt Kúti - HitelNet development