[BSD] samba nyomtatas

LiRul lirul at hixsplit.hu
2003. Sze. 2., K, 18:59:21 CEST

On Tue, Sep 02, 2003 at 06:03:29PM +0200, Potoczky Andras wrote:

> En szivesen kihagynam a cups-ot, de nincs fogalmam arrol, hogy hogyan
> lehet nelkule nyomtatasmegosztast :)
> Az lprng, bsd es egyeb mas tipusu samba nyomtato megosztasok nem
> mutatjak latszatat annak, hogy mukodnenek, mig a cups-sal mar el tudtam
> erni azt, hogy a halozaton nyomtassak, igaz csak linux kliensrol...
> windowsrol soha ;)

http://www.linuxprinting.org/

Kincsesbanya, mindent megtalalsz ami kapcsolodik a temahoz. En kb. harom
hete lottem be egy lprng-t sambaval ugy (figyelem, itt jon a lenyeg),
hogy elotte meg soha a budos eletben nem foglalkoztam nyomtato
telepitessel lnx ala! Amikor jott a feladat huztam a szamat, meg fogtam
a fejemet: uristen, en es a nyomtato? plane sambaval? lehetetlen. Nem
telt bele harom ora es minden ment. :-) Hozzateszem, hogy tudomasom
szerint eleg sokfele keppen lehet mukodesre birni egy nyomtatot lnx/bsd
alatt, eppen ezert egy olyan leirast kerestem, ami nem kezdi el
magyarazni a dolgok hatteret, csak tomenyen a lenyegre koncentral. Ebbol
kifolyolag epp csak felszinesen ismertem meg nyomtatas rejtelmeit; de
hat teged ez is erdekel, errol is talasz boven doksit a fenti cimen.

Kellemes konfigolast kivanok! :-)

--
  LiRul                             http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HiX = hixsplit    Lehet, de nem erdemes nelkule...