[BSD] pf.conf kerdes

n13 n13 at freemail.hu
2003. Sze. 1., H, 20:33:05 CEST

> Viszont csatlakoznek a masik elottem szolohoz, nincs az az obsd ami
> restartolna egy nyomorult pingfloodtol. Egesz biztos hardware hiba lesz,
> nezz szet a memoria es a halokartya korul. Elobbi tesztelesehez
> (www.)memtest86(.org), utobbi tesztelese helyett egy masikra cserelest
> ajanlanek. Ha jol lattam most nem irtad a konkret NIC tipust, de ha
> netan egy 8139-rol van szo, szerintem ne csodalkozz...

Talalt!
# lspci
..
00:11.0 Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd.
RTL-8139/8139C/8139
..
mind2 gepben... - Ezek a halokartyak ennyire sz..-ok lennenek?

Azert a benti 2.4 P- IV -azert birna a gyurodest : )
Azert a fo kerdes, ha le szeretnem korlatozni a bejovo pinget , meg tudom
csinalni pf-ben ? Esetleg kerneszintem?
Olvastam mintha lenne valami  beepitett tcpwrapper , mert ha nem megy a pf
akkor mintha limatalva endgedne at. Akkor nem is indul ujra .
Tenyleg FBSD alatt az icmp_drop_redirect=YES nem ezt csinalja?
Javitsatok ki ha tevedek.
--
Tisztelettel:
n13

Miert fizetsz az internetert? Korlatlan, ingyenes internet hozzaferes a FreeStarttol.
Probald ki most! http://www.freestart.hu