Re: [BSD] (open)mosix-szerűség FreeBSD-re?

Szabados Jozsef szabadosjozsef at freemail.hu
2003. Okt. 29., Sze, 21:01:55 CET

Hi,

Bar nem igazan teruletem az ilyen jellegu clusterek tanulmanyozasa, de
elkepzelheto, hogy a Sun fele grid engine jo lenne neked? www.hup.hu lattam,
hogy portolodott magatol FreeBSD-re:-)

Ahogy egy kicsit beleneztem a freebsd-cluster archivba, a regebbi mosix
implementaciok BSD/OS-en is futottak. Ha raakadsz egy archvra, lehet hogy
eletre lehet lehelni freebsd alatt is. Ahogy ott irtak a mosix nem piszkit
tulzottan sokat a kernelbe, igy lehet, hogy konnyen portolhato, csak a
kutyat sem erdekelte (ahogy remlik a levelekbol).

udv,
Szabados Jozsef

szabadosjozsef csiga freemail pont hu