[BSD] (open)mosix-szerűség FreeBSD-re?

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2003. Okt. 29., Sze, 13:47:27 CET

> Ez nem teljesen igaz.
>
> http://filibusta.crema.unimi.it/openmosix/fsu_threads_on_om/benchmark.htm

Igen. Elolvastam. Ki is derult belole, hogy az illeto annyit tudott
elerni, hogy egy megfelelo threads library-val forditott tobbszalu
proggi atkoltozzon az egyik geprol a masikra, es ott fusson. Nem csak
egy vagy nehany szal, hanem az *egesz process*. A benchmark eredmenye
azert mutat jelentos sebessegnovekedest, mert az indulo gep 500 MHz-es
volt, a masik, amire sikerult a processt atkoltoztetni, valami 1700.

Az oldal vegen meg irja is, hogy bazi messze van meg a dolog a
thread-szintu migraciotol. Es szinte biztos vagyok benne, hogy pl. egy
Mozilla-jellegu program eseten nem is nyernenk vele sokat, tekintve,
hogy minden, a threadek altal kozosen hasznalt memoriateruletre valo
irast a halozaton at kellene nyomni (persze ez igy nem teljesen igaz,
meg lehet optimalizalni, de nagy vonalakban megis ez lenne a helyzet)...

mortee