[BSD] Re: magyar konzol

Ochronus ochronus at enternet.hu
2003. Okt. 28., K, 21:34:46 CET

Hmmm.

Az MM_CHARSET nem tudom miért nem kap értéket, de ha kézzel
export-olom, akkor sem változik semmi.

Valószínűleg SLANG alapú mc-t használok, mert nem adtam meg neki
semmi define-t fordításkor.

A termcaps fileba én nem nyúltam bele, remélem a portok sem.

Azt tudom, hogy a hiba az én készülékemben van, csak azt nem, hogy hol :o)

Köszi szépen a rám szánt időt :o)

Ochronus