[BSD] ACPI hatas

Levente Simon lsimon at pannongsm.hu
2003. Okt. 28., K, 20:34:34 CET

On Tue, Oct 28, 2003 at 03:40:39PM +0100, Adam Szilveszter wrote:

> Sajnos elegge gyakran tortenik meg mostanaban. A baj az, hogy mind a
> FreeBSDs acpi kod, mind a BIOS-okban levo implementacio folyamatosan
> valtozik, es ezert uj es uj izgalmas kombinaciok tudnak kijonni.

Epp ma forgattam egy CURRENT-et, es (!! wow, yeah !!) nem fagy le
a notebookom ha ACPI-vel inditom sot, mukodesre utalo jelek
is mutatkoznak, pl.: mukodik a suspend (bar resume nelkul :).
A dolog egyetlen szepseghibaja, hogy -legalabbis egyenlore-
a moused nem akar mukodni, es hat kattingatas nelkul nem elet
az elet szoval, ha nem sikerul eletet lehelnem bele, akkor marad
az ACPI disabled.

Levi

--
# ls