[BSD] (open)mosix-szerűség FreeBSD-re?

Fehér János aries at mindworks.hu
2003. Okt. 28., K, 19:35:47 CET

  2003. Oct 28. -n Szabados Jozsef Re: [BSD] (open)mosix-szerűség FreeBSD-re? témában ezt írta:
> A portsban van spread, pvm, meg a clusterit (nem tudom ilyent keresel-e).

Olyan megoldás érdekel, amelyhez nem kell a programokat újraírni/fordítani
(a world-öt és a kernelt leszámítva) ahhoz, hogy cluster legyen. Az openMOSIX
ilyen, begyógyul a kernelbe, onnan ütemez. Vmi hasonló kernel/thread hack
kellene, hogy a mozilla is gyorsan fusson jósok P133-on, és ne csak Linuxban
tudjak gondolkodni.

> Ill.ajanlom a freebsd-cluster levlistat, emlekeim szerint nem igazan nagy
> forgalmu, igy konnyu lapozni benne.

Gyakorlatilag 0 az információtartama :(

Üdv,
--