[BSD] lista faq -- nesztek :-))

Szabados Jozsef szabadosjozsef at freemail.hu
2003. Okt. 28., K, 19:00:27 CET

Egyben:

Air:

Koszi neked is, amugy nem rad ertettem, hanem altalanossagban. Meg odaraktam
a :-) is, hogy nem kell tulzottan komolyan venni meg mellreszivni (es azert
orulok, hogy ezert a megjegyzesert nem kuldtek el engem a ...ba). Hasonlo
modon irtam oda a java/flash temat, meg hogy aki jobban tuggya...

Kenyeres Marton:

Neked is koszi, meg mindig kavarom ezeket a fogalmakat, mentsegemre legyen,
hogy a lenyeget azert ertem.:-)

Gsuveg/Mami:

A merge reszemrol rendben, nem tartok tul sok igenyt, hogy faq gazda legyek
(vagy, hogy kulon faq legyen mindenkinek aki ilyent irt), csak ugy jarna
mint a jail howto, amennyi idom van:-( Amivel meg ma kiegeszitettek, azt
beleirtam, mindjart kuldom Maminak.

udv,
Szabados Jozsef

szabadosjozsef csiga freemail pont hu