[BSD] tanulsag

Bakos Gergo bakosgergo at freemail.hu
2003. Okt. 28., K, 17:14:54 CET

Hej!
Rájöttem, hogyan kell telepíteni! Hu", sokat tanultam ebbo"l a
jávásításból, pl. hogy mire jó a ports/distfiles.
Szóval, ha valaki legközelebb ilyesmivel bénázik, annak ne azt
mondjátok, hogy RTFM, hanem, hogy tanuljon meg telepíteni, és utána
minden világos lesz ;-) Legalább is a telepíto"s része.
Tegnap kínomban leszedtem az egész rendszert, mert annyi mindent
rápakoltam, azt hittem egy újratepítésto"l jobb lesz; persze, nem
változott semmi.
Csak azért írtam le, hogy nyugodtan tudjatok aludni :-))
Gergo"