[BSD] Re: OFF: hiba - volt

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2003. Okt. 28., K, 10:16:57 CET

Antal Rutz <rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu> írta/wrote:

> Ha lesz idom (vagy valaki masnak), akkor osszelokok egy rovid gyorsFAQ-t
> a freebsd-hez (igazan csak ezt ismerem).
> ha van mar valakinek hasonloja, akkor kuldje el nekem, kiszorom a webre.
a bsd.hu-ra is ki teheted, es karbantarthatod.
ha OK reszedrol a dolog, kuldj egy mailt plz. megbeszeljuk a
reszleteket.

--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!