OFF: [BSD] hiba - volt

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Okt. 28., K, 08:35:14 CET

On 2003. 10. 27., Ko Laszlo has wisely spoken:

> Nem kotozkotes telleg csak erdekel de miert ezt valasztottatok??
> Van egy haverom o nagy portal magyarito megkerem nezzen ra :))

Huh, most nem derült ki, hogy a CVS vagy a Plone miatt kérdezed. A
CVS-t nem tudom, valahogy ez tűnt anno ésszerűnek, bár menet közben
kiderült, hogy nehéz használni. A Plone pedig azért, mert a.) ez
tökéletesen megfelel céljainknak, a jelenleg elérhető egyik legjobb
portal-engine. De a legfőbb ok talán mégis az, hogy b.) Gábor, aki
csinálja, ebben profi, és lévén az egyetlen résztvevője az "új bsd.hu"
projektnek, ezért egyhangúlag erre szavazott.

Üdv:

Hajdú Zoltán