[BSD] futurologia

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2003. Okt. 27., H, 17:48:48 CET

> Igyekszik az ember, tudod. Betudom annak, hogy nem vetted észre a
> kettőspontot és az azt követő bezárójelet a sor végén. Btw, lehet
> jópofiskodni meg a mindenki kedvencének a babérjaira törni, de
> maximálisan egyetértek azzal a hozzászólóval, akinek elege lett azon
> levelek özönéből, amelyben olyan kérdésekre keresnek választ, amelyek
> megoldása minden kib*tt bsd-s faq első 5 kérdésében benne van.

Konyorgom, lehet nagyobb alapossagot elvarni - de lassuk be, hiaba van
minden kib*szott tibeti erdo elso ot faja kozul valamelyikre feltuzve
egy kerdesre a valasz, en itt avval kitorolhetem a s*ggem. Ergo, ha
valamilyen oknal fogva (a megfelelo, *feltuno* helyen elhelyezett,
megfelelo pointerek hianya?) nem keveredik el oda, ahol az elso ot
kerdesre kene keresnie a valaszt, akkor a szerencsetlen nem fogja
megtalalni.

> Amikor én először BSD-t raktam fel anno, vettem a fáradtságot és
> elolvastam az (akkor még elég foghíjas) FreeBSD handbook-t,
> install.txt -t, readme.txt -t meg a mittoménmilyen.txt -t, és lám, simán
> ment a telepítés, a konfigurálás. Azt hiszem, ez mindenkitől,
> ismétlem, MINDENKITŐL elvárható lenne, aki BSD telepítésbe kezd. És
> nem azért, mert a BSD ilyen vagy olyan elitOS, elittársaság, vagy
> ilyesmi: egyszerűen azért, mert ez minden értelmes embertől
> minimumkövetelmény. És kérem alásan, had legyen már a bsd
> levlista olyan közeg, ahol ezt a minimumot be is tartatják az ide
> [...]

Amennyiben ezt MINDENKITOL, aki ezen a listan van, elvarhatonak tartod
(ami lehet, hogy onnan nezve, ahol te vagy, magatol ertetodo, de nem
feltetlenul az egy ujonan ide tevedonek), legalabb vedd a faradsagot, es
erd el, te magad, hogy ez MINDENKI szamara, aki feliratkozik ide,
egyertelmuve legyen teve (ertsd: legalabb egy megfelelo udvozlo level).

Ha meg csak anyazni tudsz, tenyleg huzz a p*csaba - kezd valoban
idegesito lenni ez a folytonos sipogas, mint valami elkenyeztetett
furdosk*rva (akarki is vagy, es akarmilyen sokat is tudsz egyebkent a
BSD-rol).

szoltam
mortee