[BSD] futurologia

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Okt. 27., H, 10:53:15 CET

On 2003. 10. 27., Potoczky Andras has wisely spoken:

wow, shakin'! Ettől mindját igaznak fogadjuk el, amit írtál. :)

> Mar tobb izben igertem howto-kat, de meg valahogy soha sem lett belole
> semmi. Igazabol nem talaltam meg ra olyan idoszakot, amikor azt
> mondhattam volna, pont erre erek ra ;)
> Viszont, ha van, aki mondatokka alakitja a vazat, szivesen megadom, mit
> hogyan csinaltam rovid magyarazattal es fel lehet tenni a webre nemi
> pofozgatas utan, ha mar olvasmanyos is a tema.

No, akkor a konkrétumok. Van BSD közösségi lista és van BSD tudásbázis
is, ahová bekerülhetnek a nem cikkszerűen megírt tudásmorzsák. Tessék
tölteni a rendszert, illetve elárasztani a honlap CVS-ét új cikkekkel.

Üdv:

Hajdú Zoltán