[BSD] dual athlon rendszer

Miklos Niedermayer mico at gfx.hu
2003. Okt. 26., V, 14:11:06 CET

Hali

Bognár Zsolt wrote:

>Vki használ esetleg látott már tesztet róla, hogy freebsd hogy teljesít dual
>athlon procival, mint kiszolgáló szerver.
>(tudom Intel jobb erre, de a Xeon ára.....)

Az attól függ, mit akarsz kiszolgálni, ugyanis egy normális Intel
rendszer sokkal jobb I/O-val rendelkezik (1 procival is). Ha AMD-t
akarsz, nézd meg az Opteron-t, abból legalább léteznek brand szerverek is.

>A másik, hogy olvasgattam fórumokban, egy-két alaplapgyártó weblapján hogy
>lehet XP procikat is beletenni nem kell MP.

Ez szerintem leginkább régi alaplapokra igaz, egyébként az MP proci elég
nagyot tud rajta dobni.

>Azt viszont nem tudom, hogy mi van az újabb Barton magos procikkal. Ezekkel
>is megy vajon a 333MHz freki mellett?

Mivel szerintem olyan régi alaplapok eszik meg dualban az XP-t, amik még
nem eszik a 333-as (166-os, stb) FSB-t, ezért nem, csak mondjuk kisebb
sebességen. De ha találsz olyan alaplapot ami új akkor biztos megy.

üdv