[BSD] mozilla

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2003. Okt. 26., V, 11:44:18 CET

Hali

On Sat, Oct 25, 2003 at 11:13:19AM +0200, Bakos Gergo wrote:
> Hej!
> Hogy tudom telepakolni a mozillat plug-inekkel?

Megfogod a ket fulet mint a Tesco szatyornak, szethuzod es nyomod bele
addig, amig szet nem szakad.

> Letöltöttem a java bin-t, elindítottam, de a Mozillaba nem került
> bele... Jó, nem is értek hozzá, tény!

Na jo akkor esetleg kiprobalhatod a ports/www/plugger portot is.

> Viszont: az UHU-ban ;-) a Mozilla alapból tele van pakolva és rajta van
> az Open Office magyarul, ezeket át lehet húzni csont nélkül?

Athozni at lehet. Hogy baj nelkul-e, az akkor lesz igaz, ha az osszes
library-t is hozod ami kell neki.

Udvozlettel:

Adam Szilveszter
Budapest