[levlista] Re: [BSD] telepites2

Ochronus ochronus at enternet.hu
2003. Okt. 25., Szo, 14:48:40 CEST

Szia!

BG> Hogyan, honnan tudok telepíteni? Úgy, mint a dselect,vagy hasonló?
Próbáld ezt: /stand/sysinstall  Post-install configuration, packages
onnantól egyértelmű szerintem.

BG> Hol vannak a config file-ok? Bocs, még nem néztem tüzetesebben
BG>körül a systemen, most fogok.
configja válogatja. /etc az alap.

BG> Ja, nyavajgott az elején a host miatt, hogy nem tudja használni a
BG> sendmail, meg még valami, de hát milyen hostot állítsak be itthon?
bármilyet, csak legyen. És legyen benne a /etc/hosts fileban, feloldható IP címmel (127.0.0.1 pl.)

Üdv,
Ochronus

--
   Emberek, ne féljetek! Tegnap megettük az utolsó kannibált is!