[BSD] telepites2

Bakos Gergo bakosgergo at freemail.hu
2003. Okt. 25., Szo, 14:15:45 CEST

Szóval felment!
A hibák: rájöttem, hog yeg ylemezen nem lehet több 4 partíciónál, de nem
szólt, ezért azt hittem, hog yez itt másképp van, és varázsol oda egy
ötödiket. Amint letöröltem az egyik linux(UHU) partíciót, egyből
feltelepült, vagy mégsem?
Amikor a full installt választottam, akkor a végén voltak gondjai, de
nem találtam az install logját, ha van ilyen.
Aztán feltettem az egészet minimálba, így simán fel is ment, majd
liloban beállítottam:
image=/dev/hda3
	      label=/"FreeBSD"
 >lilo

És nem megy. A lilo parancs elfogadja a partíciót, a BSD be is másoltam
,de mégsem akarja betölteni.
Ja, telepítés: mindenfélét kérdezget, majd Gratulál, hogy elkészült, és
semmi újraindítás, vagy valami. Kell még itt valamit csinálni?