[BSD] freebsd bootmanager problema

Gyep mester gyepmester at levele.com
2003. Okt. 19., V, 20:00:09 CEST

Hellosztok!

Egy olyan jellegu problemam lenne, hogy adott egy
elsodleges ntfs winxp particio.
Idaig mindez oke, de ahogy felrakom a freebsd 4.8 as freebsd
bootmanagerjet, onnantol kezdve az xp mar nemuzemel.
Nem tudom miert, mert semmi hibara utalo dolgot nem talaltam,
egyszeruen csak bejon a winxps emblema es ugymarad az egesz...
A poen, hogy regen igenis mukodott ez a felallas, mivel a fbsds boot-
managerrel inditottam mint a wint, mind az openbsdt, ill a freebsdt is.
Azota ujraparticionaltam helytakarekossagi okokbol.
Mindent ugyanugy csinatlam mint akkor, tobbszor is probalkoztam, de
most mar ez tobb mint idegesito. Kerlek ha van valami otletetek
segitsetek.
Elore is koszonom!
RaVeN - Hollosy Adam
raven at bsd.hu