[BSD] bootfloppy

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Okt. 18., Szo, 11:13:08 CEST

kivanchy at freemail.hu wrote:

> Hi!
>
> Kezdo vagyok Freebsd-ben. Egy olyan winyora telepitettem egy 5.0-as
> rendszert amit a bios nem ismer fel, nem tudok rola bootolni kozvetlenul,
> ezert egy bootfloppyra lenne szukseg.
> Hogyan lehet Freebsd-hez bootfloppyt gyartani?

Talalsz image-ket a floppies konyvtarban azon a terjesztesen belul, amit
eppen telepiteni szeretnel. Pl pub/FreeBSD/i386/5.1-RELEASE. Kiirni vagy
dd-vel tudod oket vagy van a rawrite.exe windowsra. (Utobbi a Netrol
barhonnan vagy a tools alkonyvtarbol is letoltheto)

> (legyszives ha valaszolsz maganba is cc-z mert nem vagyok listatag.)

Szerintem egyebkent megeri feliratkozni, ha BSD-zni szeretnel. Kicsi a
forgalom es jo fej es segitokesz a tarsasag. (hu de szereny voltam)