[BSD] off: ADSL szolgaltato csere

Nemeth Laszlo csirek at externet.hu
2003. Okt. 13., H, 14:34:21 CEST

Hali

> Szomoru leszel... ha nincs szerencsed, akkor elofordulhat, hogy 3-4
> hetig sem lesz neted.

No megkerdeztem. Ha egyik szolgaltatonal felmondasban van az adsl-ed,
akkor azt a masik atveheti, ilyenkor addig esik ki a netet, amig a matavon
belul a leszereles es a telepites kozotti papirmunka atmegy, kb 1 het.
Eddig marad a modemezes.

> Ezeket a kedvezmenyeket azert lehetett megcsipni, mert a matav
> kedvezmenyt ad. Az adsl fizetendo havi dijaanak 90%-a kb a matavhoz
> landol es nem a szolgaltatohoz. A havi 10.000 netto/brutto koruli
> osszegnel ez konnyen kiszamolhato, hogy mennyire nagy uzlet ez a
> netszolgaltatonak.

Jo esetben van 1000 ft rajta. Max 1500. De ha belegondolsz, hogy anno
mikor 3000 volt egy modemes eleres, abbol a 3000-bol tisztan maradt a
szolgaltatonak 3000 ft, viszont igy meg 1500-bol mell 7x akkora
savszelesseget biztositania...

Szerintem batran valcs, az az 1 hetet kibord. de telleg csak adsl-re,
jupici meg a tobbi felejtheto szerintem. Foleg van msot ez az elofizetesi
akcio, hogy a most elofizetoknek sem egyszeri, sem havi dija nincs
januarig, onnantol meg kb mostani arakon lehet venni a netet... a
hwsw.hu-n volt errol egy osszehasonlitas, szerintem nezz szet, es talald
ki, mi a jo neked.

csirek