[BSD] off: ADSL szolgaltato csere

csaba.kollar at enternet.hu csaba.kollar at enternet.hu
2003. Okt. 13., H, 14:06:08 CEST

On Mon, 2003.10.13. at 11:04 +0200, Nemeth Laszlo wrote:
> ha van egy kis szerencsed, es olyan szolgaltatohoz mesz, ahol embersegesen
> bannak veled, es eloadod, hogy neked mar van, de mashova szeretnel menni,
> akkor elitezik, hogy a neved atkeruljon a masiks zolgaltatohoz, de az
> adsl-es vegkutyu marad nallad, es te csak annyit csinalsz, hogy atiroda a
> felhasznalonevedet @datanet.hu -rol @ujszolgaltato.hu -ra, es mar megy is
> (mivel a domain nev alapjan dontodik el, hogy melyik szolgaltatohoz
> kerulsz).

Ez elmeletileg igaz, de szerencse is kell hozza, a matav bugyrai
kifurkeszhetetlenek :)

Sajnos a legtobb esetben ez valoban igy nez ki, de csak azert,
mert akciosan kototted anno az elofizut. A szolgaltato akkor
akciozik, mikor a matav is akciozik (tehat olcsobban adja a
szolgaltatonak az ADSL -t, amit o ezert olcsobban tud tovabbadni
1 evig) Az 1 ev utan mar a szolgaltatonak is tobbe fog
kerulni a te adsl -ed. Persze lehetne mondani hogy az 1 ev alatt
hulyere kereste magat rajtad, az a par eFt -s aremeles genyosag,
viszont nem biztos hogy igy nez ki a helyzet. Jo esetben alig
1eFt haszna van az ISP -nek egy ADSL -en, rossz esetben meg ra is
fizet. Hogy megis miert szolgaltatja annak szamtalan oka van, es
az meg ennel is offabb lenne.

Ha neked nem macera akkor akar meg jol is jarsz igy, foleg
ha eppen valami globalis akciohullam van. Viszont ha csak egyszer
nem lesz valami kerek a Matavos burokracia utvesztoiben....

Bocs az offert,

Bye,

--
Chal,