Re: [BSD] BSD partíció klónozás

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2003. Okt. 9., Cs, 21:37:48 CEST

On 2003.10.09., at 16:08, Pirity Tamás Gábor wrote:

> Nekem a régi gépem egy K6-os volt, ha beleraktam a 40G-s vinyót, akkor
> nem
> indult (20G-sal teljesen OK volt). Az autodetectnél lefagyott, ha meg
> kézzel
> beállítottam bármilyen paramétert, szintén nem bootolt.

Na, vettem egy 80G-s vinyót, csináltam az elejére egy 6GB-os partíciót
és az általatok megírt módon dump / restore-ral átnyomtam a cuccost.
Eddig ok.

Aztán bootolni próbáltam vele, az már nem jött össze. Az F1-et sikerült
még megnyomni, de amikor a kis - nak kellett volna pörögnie, jött egy
regiszter dump és úgy maradt. Elhalt a /boot/loader.

Na erre van tippetek? A BIOS jónak látja a vinyót ...

	Gábor