[BSD] backup gyorsabban

Bognár Zsolt zsozso at vfemail.net
2003. Okt. 9., Cs, 19:40:34 CEST

Sziasztok!

Abban kérném a tanácsotokat, hogy milyen programmal érdemes menteni egy
olyan könyvtástruktúrát, amiben több tízezer 2-30K közötti file van.
A tömörítés nem fontos, van hely boven erre a célra, de a sebesség fontos
lenne.
Próbáltam cp-vel, tar-al esetleg és most leszedtem a "bru" nevu fizetos
backup szotver trial verzióját. Ez normál mentésnél, pl. komplett freebsd
mentés gyors, de ezeknél a file-oknál órákig eljátszik tömörítés nélkül is.
dump-ot még nem próbáltam, ötlet esetleg?

Kösz a segítséget.
Bognár Zsolt