[BSD] BSD partíció klónozás

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Okt. 9., Cs, 13:44:39 CEST

Miklos Niedermayer wrote:

> Hali,

> Mintha a g3-as maceknek nem lennenek gondjaik a nagy vinyokkal ;)

De most egy pillanatra komolyan: lehet, hogy gond lenne a nagy vinyoval
de ez legyen a BIOS baja. Neked csak annyi a dolgod, hogy a FreeBSD boot
particio meg azon a reszen belul legyen amit meg lat a BIOS. A tobbi mar
nem erdekes, mert mire a rendszer felall, addigra maga veszi kezbe az
esemenyeket, es nagyon is jol kezeli a nagy vinyokat. (120giga amugy se
nagy ma mar:-)

P.S.: Szia Mico! Long time no see... (ahogy pestiesen mondjak)