[BSD] BootManager

Szabados Jozsef szabadosjozsef at freemail.hu
2003. Nov. 28., P, 18:51:22 CET

Hi,

BSD cd berak, custom, fdisk, nem csinalsz semmit, kilepsz W-vel (nem q-val), kis uzenet elolvasod, enter,  valaszt mbr boot managert, enter, exit, exit install.
Ilyenkor csak az mbr-t irja felul.
Fejbol nem tudom pontosan a lepeseket, de kb. igy van.

udv,
Szabados Jozsef

szabadosjozsef csiga freemail pont hu