[BSD] Re: PostgreSQL 7.4

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2003. Nov. 28., P, 11:28:41 CET

Szia!

> kern.ipc.semmns: 60

stb. Már ne haragudj, de mi lenne, ha követnéd azt a javaslatot? Nem vagyok
benne 100%-osan biztos, de mintha egy echo 'kern.ipc.semmni=60
kern.ipc.semmns=300' >> /etc/sysctl.conf ; sync ; shutdown -r now
megoldaná a problémádat. (Nyilván az értékekkel lehet még játszani.) Ha
rosszul emlékszem, és ezek nem változtatható sysctl-ek, akkor is megnézném a
loder.conf-ot (bár kétségtelen tény, rég volt a közelemben 4.8).

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >