[BSD] szerver fagyas valtozo idociklusban?4.9

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Nov. 26., Sze, 10:28:01 CET

On 2003. 11. 26., Potoczky Andras has wisely spoken:

> Nem kovettem, hogy ez milyen gep. Markas komplett, vagy osszeszerelt
> markas, vagy osszeszerelt nem markas...

Pár évvel ezelőtt volt egy SMP sikermobo, egy 2 db. celeron fogadására
képes BX chipsetes, a gyártóra már nem emlékszem. Az SMP mellett
újdonság volt rajta az ATA66-os vezérlő is, egy korai példány. Azonban
a vezérlő azonos IRQ-t osztott a középső PCI slot-tal, és ha ebben
kártya volt, valamint a merevlemez is az ata66 bemenetre volt kötve,
csontra fagyogatott a rendszer, olyan 2-10 perces működés után. Szóval
egy fagyogatós buli igencsak eredhet hw hibákból/inkompatibilitásokból
is.

Üdv:

Hajdú Zoltán