[BSD] Re: Nvidia-driver

Bdee bdee at vnet.hu
2003. Nov. 25., K, 14:45:16 CET

Sziasztok!

A dolog megoldódott. Tényleg a /modulesben van. és a kldloados verzióval
(/etc/rc.conf) már megy.
Erre úgy jöttem rá, hogy Pacát utánozva letöltöttem a nv-oldalról a
drivert és követtem az utasításokat.
A poén, hogy az a verzió beír a loader.confba de csak a linuxot tölti be.
(az más kérdés ,hogy fölöslegesen mert már az install óta bent van az
rc.confba)Ezután megkerestem a nvidia.ko és jó címzéssel megy./ a kernelbe
be van forgatva device agp/
A talány már csak az miért nem tölti be a loader.conf-al.
Illetve egy kérdés, mikor kell a modulra  *.ko  és mikor ko nélkül
hivatkozni.
Mindenkinek köszönet.
Dezső