[BSD] Nvidia-driver

Strublics Róbert strublicsr at invitel.co.hu
2003. Nov. 25., K, 08:56:58 CET

Udv!

>>> adam at hif.hu 11/25/03 08:28 AM >>>
Szia!

'nvidia_load= "YES".' --> nvidia_load="YES"

Amugy szerintem erdemes agp-t forgatni a kernelbe, vagy azt a modult is betolteni.

Amugy az nvidia.ko szerintem nem ott van, ahol irtad. Talan inkabb /modules, de ebben nem vagyok biztos.

udv:

--baggio

Barankay Dezső wrote:
> Üdv!
> Bocs, hogy megint nyammogok, de felraktam portsból az nvidia-drivert .
> Ahogy a manban le van írva beállítottam X..confot.
> Beraktam a loader.confba nvidia_load= "YES". és nem működik.kldstat
> nincs betöltve a modul.
> kldload nvidia parancs majd ismét próba : minden szuper.(logo ).Akkor
> tanácsra beraktam az rc.conf-ba kldload /boot/kernel/nvidia.ko sort: azt
> mondja nincs ilyen file.
> A kérdés , hogy lehet bootkor betölteni a drivert? A Handbook szerint a
> loader.confos verzió szerint  kéne működnie.

Valoszinuleg nem a /boot/kernel-be pakol ha a portsbol teszed fel, es ez
azert van, mert kulonben minden kernel ujraforditas es telepites utan
szepen eltunne a modulod. Ezert en a helyedben az /usr/X11R6-ban
keresnem. A leggyorsabb modja a megtalalasnak az, ha megnezed a port
konyvtaraban a pkg-plist allomanyt, az megmondja, hogy mit es hova
telepitett. Mas kerdes, hogy valoban egy scriptet szoktak ilyenkor
hasznalni az /usr/local/etc/rc.d/ alatt ahogy mar elhangzott, de lehet,
hogy itt inkabb az X altal nezett egyik standard helyre tettek, hiszen
csak X alatt kell. Mindezt csak spekulalom persze, mert sose hasznaltam,
de pl az ltmdm driver bizonyos win modemekhez ugyanigy van megoldva ha
portsbol teszed fel.

BSD levlista
BSD at hu.freebsd.org