[BSD] X -es program tavolrol automatikusan

Attila Bardi battila at bmk.hu
2003. Nov. 23., V, 18:30:54 CET

Hello,

ecceru a dolog. Csinald meg neki az ssh-t kulcsokkal, es akkor nem fog
jelszot kerni. Az ssh-t meg az ssh -X -szel inditva athuzza neked a
DISPLAY-t.

De ennel egyszerubb nfs-en odaadni a konyvtarat.
(most tobben magukhoz nyulnak a sec. miatt, de zart kornyezetben nem nagy
gond szerintem)

On Sat, 22 Nov 2003, Fazekas Mihaly wrote:

> Ebbol kifolyolag van egy-ket-... olyan applikacio, amit
> az altala munkara hasznalt gep egy vagy tobb problema
> miatt nem tud futtatni (teljesitmeny, tul nagy helyez
> zabal a lokalis hdd -n,...). Ilyen pl.: OpenOffice.
>
> Hogyan tudom azt KORREKTUL megvalositani, hogy egy
> asztalra kitett ikon mogul rogton a masik gepen
> levo alkalmazas induljon el, de azon a kepernyon,
> amelyiken ra lett kattintva az ikonra.
>
> A kolleginanak egy ilyen sorozat mar bonyolult:
> $ xhost +
> $ ssh user at host
> Password:
> [...]

tulbonyolitod:)

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
 Attila Bardi                       | Email: battila at bmk.hu